آشنایی با کارایی لوله پوش فیت فاضلاب

در ساختمان سازی بعد از این که سقف رو درست میکنند و مرحله سفت کاری تمام شوند نوبت به اجرای سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان میشود که برای لوله کشی لوله های گوناگونی مثل لوله پوش فیت فاضلاب و پلی اتیلن و لوله پلیکا را می توان به کار برد.

دراین نوشته سعی داریم لوله پوش فیت فاضلاب را تعریف کرده و آنرا با لوله های پلی اتیلن قیاس کنیم و همینطور برتری ها وعیوب این لوله ها را بررسی کرده و برای اجرای سیستم لوله کشی فاضلاب خانه ها، برترین لوله رو شناسایی کنیم. پس با مطالعه ادامه این نوشته اطلاعات بیشتری را راجع به لوله پوش فیت فاضلاب به دست خواهید آورید.

نگاهی به عملکرد لوله پوش فیت فاضلاب

این لوله ها مدلی از لوله های فاضلاب هستند که در سیستم فاضلاب خانه ها استفاده می شوند که دو سر نری و مادگی دارند که همان سوکتهای نصب هستند و لوله ها از آن قسمت به یکدیگر وصل می شوند.
لوله های پوش فیت فاضلاب برای اتصالشان احتیاج به حرارت و چسباندن ندارند، بلکه دو سر لوله را در مقابل یکدیگر گذاشته و داخل هم آن ها را فرو می بریم.

گرفتگی لوله های فاضلاب در بخش های مختلف ساختمان، امری طبیعی بوده و معمولاً در ساختمانهای قدیمی به دلیل اینکه لوله ها عمر خود را کرده اند، بیشتر با انواع گرفتگی ها و بعضاً از نوع سخت آن مواجه ایم.
دلیل گرفتگی گاهی می تواند ناشی از استفاده نادرست و رعایت نکردن یکسری نکات بهداشتی، از سمت خودمان باشد. ولی خوب است که بدانید سایت لوله بازکنی برچسب با ارائه خدمات شبانه روزی لوله بازکنی سراسری همانند لوله بازکنی در قلهک حتی در ایام تعطیل سال به شما یاری رساند.

تفاوت لوله پوش فیت فاضلابی با لوله های پلی اتیلن

با وجود معایب لوله پوش فیت باز هم به نسبت لوله های پلی اتیلن فاضلابی از مزایای بسیاری برخوردار می باشند.
لوله پلی اتیلن فاضلابی احتیاج به جوش دارد و این جوش نسبت به رطوبت و خاک و چربی حساس است ولی اتصالات لوله پوش فیت فاضلابی خاطر جمع است و به راحتی به هم وصل می شوند و به چسب و هیچ ماده دیگری احتیاج ندارند.

و نکته مهم اینکه لوله های پوش فیت فاضلاب در برابر حرارت و آتش سوزی و نشتی ساختمان ایستادگی زیادی دارند و اگر در ساختمان نشتی صورت گیرد، ایجاد نشتی در لوله خیلی کمتر است.
از عیوب لوله پوش فیت فاضلاب در برابر لوله پلی اتیلن، میتوان به عدم مقاومت در مقابل نور مستقیم خورشید، اشاره کرد.

برتری ها و عیوب لوله پوش فیت فاضلاب کدامند؟

در تمامی نوشته ها از خوبی های لوله پوش فیت گفته شده و از بدی آن حرفی به میان نیامده و این به خاطر عیوب کمتر این لوله ها است و اینکه در کشورهای پیشرفته، کارشناسان به این محصول به شدت روی آوردند و در کل در اینجا به بررسی معایب و مزایای لوله های پوش فیت می پردازیم، تا شما گزینه مناسبی را انتخاب کنید.

نقص های موجود در لوله پوش فیت فاضلاب

از معایب این لوله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  مطمئن نبودن به کارکرد خوبش در مدت زمان زیاد
  •  عدم استفاده از اتصالات لوله پوش فیت فاضلاب در سیفون ها
  •  ایستادگی کم در در مقابل نور مستقیم خورشید
  •  عدم ایستادگی در زیر خاک
  • قیمت دو برابر این لوله ها در مقایسه با سایر لوله ها

شما می توانید با خواندن این مقاله و دیگر نوشته های سایت برچسب، در کل زمینه های فنی مثل لوله باز کنی و چاه باز کنی به اطلاعات کافی برسید و اگر احتیاج به لوله باز کن حرفه ای داشتید، در هر نقطه از تهران با پیدا کردن منطقه خود مثلاً چاه بازکنی سید خندان می توانید مشکل را با کارشناسان حرفه ای در میان گذاشته و آن را رفع بسازید.

شناسایی ویژگی های لوله پوش فیت فاضلاب

برای جلب نظر شما می توانیم به چند مورد از خوبی های لوله پوش فیت فاضلاب در زیر اشاره کنیم:

  •  آسانی اجرا در لوله کشی
  •  محکم بودن در برابر شکسته شدن
  •  ایستادگی در مقابل انبساط و انقباض خط لوله که این باعث شده است که احتیاج به واشر منبسط کننده یا موفه نباشد. در صورتی که درلوله پلیکا مصرف موفه واجب است.
  • یک مدل ویژه از لوله های پوش فیت فاضلاب هستند که در زمان ریختن آب، صدای به وجود آمده را کم می کنند که البته هزینه این لوله ها از مدل ساده آن زیادتر است.
  • دارا بودن مدل های مختلف اتصالات که شامل لوله های یک سر سوکت و دو سر سوکت هستند که دست ما را در اجرای فرآیند لوله کشی باز می گذارند.

مطلب مهم اکثر لوله های فاضلاب از نوع پلیکا، پوش فیت و پلی اتیلن بعد از اجرا و قرار گرفتن می توانند دچار گرفتگی و پرشدن شوند که در ابتدا خودتان با استفاده از راه حل های لوله بازکنی در منزل اقدام کنید، سپس اگر نتوانستید کاری بکنید میتوانید با لوله بازکن های حرفه‌ای در کلیه مناطق تهران تماس گرفته و سریعا مشکل تان را برطرف کنید.

در مورد لوله پوش فیت فاضلاب نمی توان گفت که شایسته است کل سیستم لوله کشی فاضلاب را با این لوله ها انجام داد چرا که درمکان هایی مثل هواکش های لوله فاضلاب که در معرض نور خورشید هستند استفاده از این لوله ها کار درستی نیست.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *