علت رخ دادن سیفوناژ

سیفون وسیله ای است ساز و کار آن با آب است؛ به این صورت که آب جمع شده در سیفون باعث می شود بوی نامطبوع و حشرات موذی نتوانند به داخل محیط وارد شوند و هم چنین تخلیه فضولات راحت تر صورت بگیرد. در برخی موارد شده که سیفوناژ رخ می دهد و سیفون کارایی خود را از دست می دهد.

ما در این مقاله می خواهیم معضل سیفوناژ را مورد بررسی قرر دهیم و مطالب مفیدی را که ممکن است در رفع این مشکل به شما کمک کند، بیان کنیم.

اگر به هر دلیلی سیفون منزل شما دچار گرفتگی شد می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید واز خدمات لوله بازکنی در شهرآرا و تمام نقاط دیگر تهران استفاده کنید. این خدمات به صورت شبانه روزی قابل سفارش هستند. کافیست با شماره تماس نزدیک ترین لوله بازکن به خود تماس بگیرید!

تعریف سیفوناژ

گاهی اوقات شده است که آب سیفون خود به خود خالی می شود که به همین خالی شدن آب سیفون، سیفوناژ می گویند.

البته سیفوناژ علت های مختلفی دارد که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم، ولی بدانید در هر صورت که آب سیفون خالی شود و یا سیفوناژ رخ دهد سیفون توالت کارایی خود را از دست می دهد و در درجه اول با بوی نامطبوعی روبرو خواهید شد.

سیفوناژ چیست و بررسی علت های آن

اگر در منزل خود از گرفتگی لوله و یا اینکه از بوی بد سرویس بهداشتی و توالت رنج می برید می توانید با خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سایت لوله بازکنی برچسب تماس گرفته تا در هر جای تهران هستید خودشان را به زودی به شما برسانند.

علت های خالی شدن سیفون

خالی شدن سیفون یا همان سیفوناژ علت های مختلفی دارد که عبارت اند از:

۱- تبخیر آب سیفون بر اثر استفاده نکردن ار سرویس بهداشتی.

۲- مکش آب به سمت داخل به دلیل کوچک بودن لوله ها و غیر استاندارد بودن لوله کشی.

۳- خالی شدن آب سیفون یا سیفوناژ به علت حجم بالا و فشار بالای آب که داخل سیفون می رود.

در هر صورت اگر چاه منزل شما دچار گرفتگی شد یا اینکه مشکلاتی از این قبیل داشتید می توانید از خدمات لوله بازکنی سراسر تهران استفاده کنید، به عنوان نمونه خدمات لوله بازکنی در شرق تهران، غرب، شمال و جنوب و دیگر نقاط تهران در تمامی ساعات شبانه روز قابل سفارش هستند.

همیشه به یاد داشته باشید که خالی شدن سیفون یا همان سیفوناژ به علت تبخیر آب در روزهای گرم تابستان ممکن است حتی در حد چند روز مسافرت هم رخ دهد و برای جلوگیری از این امر استفاده از چاه بست ضروری است.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *