کارکرد و مزایای لوله چدنی فاضلاب

لوله های چدنی به عنوان لوله های تحت فشار برای انتقال آب گاز فاضلاب و تخلیه آب استفاده می شدند.
این لوله ها از چدن خاکستری بوده و بدون روکش به کار می‌رود البته داشتن روکش و پوشش در لوله چدنی فاضلاب احتمال خوردگی در آن را کاهش می دهد و هیدرولیک آن را بهبود می‌بخشد.

لوله چدنی فاضلاب چه مزایای دارد؟

لوله چدنی فاضلاب تنها یکی از انواع لوله های فاضلاب می باشد که به دلیل داشتن مزایای قابل توجه انتخاب مناسبی برای لوله کشی فاضلاب هستند که در ادامه به این مزایا اشاره خواهیم کرد. چنانچه برای لوله کشی ساختمان خود از لوله چدنی فاضلاب استفاده می کنید خوب است بدانید شرکت های لوله بازکنی متعددی وجود دارند که خدمات مربوط به رفع گرفتگی انواع لوله را به کاربران ارائه می دهند کافیست در گوگل لوله بازکنی غرب تهران برچسب را در صورتی که ساکن یکی از مناطق غرب تهران می باشید جستجو کنید تا به شماره لوله بازکن های ۲۴ ساعته سایت برچسب دسترسی نمایید و از خدمات فوری و تضمینی آنها در محل بهره مند شوید.

  • قدرت مکانیکی آنها پایین‌ تر است
  • دیواری ضخیم تر نسبت به لوله های استیل یا لوله‌های داکتیل دارند
  • در فروشگاه لوله فاضلاب چدنی راحت تر اماده می شوند
  • استفاده از لوله های ۳متری نیاز به استفاده از مفاصل کمتری دارد
  • تکمیل لوله چدنی فاضلاب  با پوشش ملات سیمانی پس از سال ۱۹۵۰
  • به لوله های فولاد گالوانیزه و و لوله های داکتیل از نظر خورندگی شباهت دارند

کارکرد لوله چدنی فاضلاب چگونه است؟

از آنجا که دوام و کارکرد لوله چدنی فاضلاب بیشتر از بقیه محصولات است برای تخلیه زباله، فاضلاب و لوله کشی استفاده می شود. لوله چدنی فاضلاب نسبت به سایر رقبای خود بی نظیر است و می توان با هر نوع ساختار ساختمانی آن را تطبیق داد از این رو کاربرد آن امروزه استقبال زیادی دارد.

لوله چدنی فاضلاب و خاصیت ضد آلودگی صوتی

سرو صدا و لرزش در اثر استفاده از واشرهای نئوپرن و کوپلینگ های توخالی در لوله و اتصالات چدنی به شکل زیادی کاهش پیدا می‌کند به خاطر نوع ترکیب ساختاری جلو صدای داخل لوله خفه می شود و به جای اینکه منتقل شده یا بیشتر شود جدا کردن لوله ها از اتصالات به وسیله نئوپرون منجر به خفه شدن صدای برخورد اشیا با لوله چدنی فاضلاب می شود. در سایت برچسب بیش از صد مقاله آموزشی در ارتباط با لوله بازکنی خواهید یافت که برای آشنایی با رفع گرفتگی لوله آشپرخانه  می توانید از طریق سایت برچسب خدمات قابل ارائه جهت باز کردن این نوع لوله ها را مشاهده نمایید و در صورت نیاز با افراد لوله بازکن سایت برچسب در تهران که آماده خدمت رسانی فوری و ۲۴ ساعته در تمام مناطق به شما عزیزان می باشند هماهنگ نمایید.

چرا لوله چدنی فاضلاب صرفه اقتصادی دارد؟

  •  قابلیت استفاده در بیشتر پروژه ها
  • کاربرد متنوع و تطبیق پذیری لوله چدنی فاضلاب
  • پایین بودن هزینه نصب تهیه آسان این نوع لوله ها
  • دسترسی آسان به انواع لوله های چدنی فاضلاب
  • برخی از انواع آن مقاوم در برابر ضربات شدید می باشند
  • قابل استفاده در سطح زمین یا زیر زمین می باشند

از این رو بنا به هر یک از دلایل بالا هزینه ی لوله چدنی فاضلاب نسبت به دیگر محصولات بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

تطبیق پذیری لوله چدنی فاضلاب

این لوله ها در هر نوع ساختار ساختمانی منطبق است و مطابقت زیادی با انواع لوله کشی ها دارد. لوله چدنی برای فاضلاب استفاده بیشتری دارد اما موارد استفاده دیگری هم دارد که نوع دو سرتخت آن به علت سبک بودن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

گرفتگی لوله چدنی فاضلاب با سیمان سخت و شدید می باشد و نیازمندا تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی است. در همین راستا متخصصین لوله بازکنی سایت برچسب با برخورداری از مهارت و سابقه ای بلند مدت در کار با این دستگاه ها، قادر هستند در کم ترین زمان ممکن چنین گرفتگی هایی را برطرف کنند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *