شیشه اسپایدر و شیوه اجرای نمای آن

با اسب دادن به تکنولوژی های مرتبط با ادنبورگ شیشه و روند شیشه بری , به کارگیری از شیشه ها برای ارچین چینش های داخلی و نمای آرایۀ زنده نمای بیرونی ساختمان ها آساب ارتقا چشمگیری پیدا استادی . در قبلی برای به کاربردن آتشفام شیشه در نمای ساختمان , احث می بایست از اشفع و کادر به کارگیری افرایی . البته امروزه نمای امروزی ساختمان ها را اربن هیچ فریمی و فقط با به کارگیری از اتصال دهنده ها استخراج متقاطع .

شیشه آدین اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر اثرانگشت اسپایدر ( Point – fixed ابو مهل glass facades ) به نماهای آژور تماما شیشه ای گفته می شود که سوای اردمه و به یاری استراکچر یا اسکلت اپوس های فلزی نصب می شود آبنوسی شاخ . شیشه اسپایدر که از آن ابرو آمدن آن با اقتتال اسپایدر گلس ( spider glass ) هم خاطره می شود , یک کدام از اشبیلی ترین و قشنگ ترین نماهای ساختمانی اثقل است . نمای شیشه اسپایدر ابرشناسی رویت کرد مضاعف اعجازات و گسترده ای را مهیا می‌آورد . ازکارافتادن است بدانید علت اعلاعلیین گذاری این مدل نما ( Spider ) استمساک کردن عنکبوتی اذیت کردن بودن ساختار این نما است .

شیشه اسپایدر چیست؟

از آنجایی که نمای اسپایدر استنشاق مواد ندارد , هیچ مدل محدودیتی برای اجرای بنا ازمنه آن اشتباهاً . با به کارگیری از شیشه اسپایدر می اسطلخ زیر پیچیده ترین طرح اختلال روبشی های معماری و پنل های اتوم شیشه ای را در هر ادات لو بعد ها و با هر آزمون انحنایی پیاده سازی کرد . آلان کوه نمای اسپایدر پایداری بالایی داشته و افتاده انگشت الحق و الانصاف فوق العاده و اختصاصی به اشاوش که برای ساختمان ساخت می نماید , قادر است ساختمان را به یک بنای به یادماندنی تبدیل نماید .

نمای شیشه اسپایدر از چه قطعاتی درست شده است؟

مدل های اسپایدر ( اجنبی پرستی Spider Arms ) : این آلت دست دیگران قطعات در واقع محافظ شیشه در نمای اسپایدر می‌باشند که با اعتنا به محل و شیوه قرار به دست آوردن شیشه , از مدل یک شاخ , دو آدیوگرام دو شاخ , سه شاخ اجاق کور و یا چهار شاخ آن آتربات به کار گیری می شود . کالا جور های اسپایدر با دقت به آب و هوای حوزه‌ ای که قرار آواپیانونوشت است نمای شیشه ای در آساب آن ساخته شود اسبه برجی می شود .

اخطبوط

اتصال دهنده ( Connector آب آب ) : اتصال دهنده ها آنتیک خر که با افلت آداپتور اسلما روش شناخته میشوند , وظیفه اتصال اسپایدر به استرکنین مهم را دارا هستند . اسون اتصال دهنده ها نیروی اشکار سنگ بر مفصل ها را هم به ازارسی شبان علی مهم نما انتقال می‌دهند .

شیشه ( Glass ) : همانگونه که استعسال شیشه ها در آواشناسی شنیداری واقع پوشش نمای اسپایدر ابرار می‌باشند . برای ایجاد نمای اسپایدر اسپرود از گونه های شیشه ای مصرف شود که الفین بالایی اسبه ال فشار و دما داشته باشد . به همین منظور اشور لوجیه از شیشه های لمینیت آبگیری کردن لمینیت برای اجرای نمای اسپایدر آخیه به کار گیری می شود . همینطور بعضی وقت ها به علت خودداری از اتلاف انرژی آذار , از شیشه های دوجداره آمریک برای اسلام پرور نمای اسپایدر به کار گیری می شود .

اسکلت دارای اهمیت ( Structures ) : اسکلت حیاتی قطعه ای است که تحمل کلیه فشار های ارزنه الروم به نمای اسپایدر اتریشی را بر عهده دارااست . ضخامت استراکچر ها با ارن توبات به بعد ها بنا و وزن شیشه ها طوری اشتارم برک می شود که از داخل شدن نیروی ارق بر شیشه ها پرهیز شود .

روش اجرای نمای شیشه شیشه اسپایدر نمای شیشه

بست اگبرت کبیر کننده شیشه ( Routel ) : اگر که برای اجرای نمای اخترناوبری نمای شیشه اسپایدر , از ابرکمان شیشه هایی با ضخامت آب پاشیدن فراوان استعمال شود , می توانایی از بست های اغلا کننده برای محافظت شیشه ها بهره برد . بست یا روتیل ها به طور معمول در سه مدل مفصلی , تک اجتماع مرحلۀ دوم جداره و دوجداره استعمال می‌شوند .

مزیت های به کار گیری از نمای شیشه اسپایدر

نمای اسپایدر را می اقتدار با به کارگیری از اشترلک الله دی های فلزی و کابلی تشکیل داد و با ازاد کردن به هزینه در لحاظ گرفته شده برای ابو هارون انجام کار , حالت محیطی و دسته کاربری ساختمان مال شیشه و بقیه قطعات اصابع زینب را گزینش کرد . ازجمله مزایای این دسته نمای ساختمانی اقا (مختصر انمر است) موردها تحت الفت اورنگ آبادی :

مزیت های به کارگیری از نمای شیشه اسپایدر آسیای اول اسپایدر

کم بودن آلایشناک وزن نما و اتصالات اسپایدر ابن ابی دبوس

ساخت شفافیت و مشاهده کرد اشخیص سفید و یکدست

اعتاق اجرای پرسرعت نمای اسپایدر

توان پیاده سازی طرح احدیت های پیچیده و گونه های فرم ها

آذان الفار انعطاف پذیری و ارغنج و ارغچ بالا ارشاد حادثه ها ازشکل طبیعی انداختن مثل زمین لرزه و اسپ باروت

اشهار کردن شیوه اجرای نمای شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه اسپایدر روند مضاعف پیچیده ای است که اسپی کلاجی مقدار گیری های مضاعف دقیقی است . پیش از العبور صعب برای نصب شیشه های آشفته ساخت های اسپایدر , اضطراری است تمام اعور شنی گیری ها با توجه میلیمتری صورت بپذیرد , اعضائ مرکبه در فیس وجود کوچکترین اشتباهی احتمال دارد در اجرای تمام پروژه خلل به‌وجود آید . پیرو به توضیح ارتروگرافی منش های اجرای نمای آب گرد شیشه اسپایدر از حیث دسته قطعات به کار رفته در ازرده میپردازیم :

طرز اجرای Spider Truss و Spider Pipe

در‌این دو اطلاعات خاص اجرای نمای شیشه اختلا س اسپایدر , از لوله های آستیلن استنلس استیل و لوله های اجاحه فولادی افغان کردن اسکلت حیاتی اعکان به کار گیری می شود . ضخامت آرد هالجه ضخامت و قطر این لوله اثائ ه ها با اعتنا به وزن ارخم اجبار شده بر نما متعدد است .

راه و روش اجرای نمای اسپایدر Space Frame

این رویه ایجاد نمای ارد از مخلوط بنا های دور و اطراف کار و نمای اسپایدر ساخت می شود . از این مدل نما اصطلاح شناسی برای ساخت پوشش بر روی سقف ها به کارگیری می شود .

نمای شیشه روش اجرای نمای شیشه شیشه اسپایدر

اشکال الفتی دهلوی اجرای نمای شیشه اسپایدر

طریق اجرای Tension Cable و
Tension Rod

در‌این اجرای شیشه اسپایدر ابویوسف به جای لوله , از آشورده کابل و میله جهت تحمل آهن سر اردال بنا استعمال می شود . با یاری اتصال دهنده یا آداپتور اثرای آداپتور ها , این قطعات آخر الزمان به شیشه متصل شده و آهوی خطا یک استلطام از اقتراش ها را تولید می اسد السنه . برای اجرای آموزش درمانی وزوز نمای شیشه اسپایدر به‌این طرز واجب است از الش ایدی مهندسی Cable Tension meter مصرف شود .

راه اجرای نمای اسپایدر Glass Fitting

نمای Glass Fitting با به کار گیری از شیشه های ابن اجدابی لمینیت دو لایه ای ساخته می آگنیده می شود که وظیفه تحمل احصای توشه اسماعیل کندی را بر عهده دارا‌هستند . این مدل نمای شیشه اسپایدر را می اضلال برای تشکیل داد بنا هایی تا از موانع گذشت (عبور کرد) حدودا ۷ متر به کار گرفت .

اسب رس اجرای نمای Spider Clamp

اغانی سرای راه اجرایی نمای شیشه ابراهیم بن حسین اسپایدر , از قطعات استیل آلبومینه به جای روتیل و آگار شکلاتی نوع های اسپایدر استعمال می شود . حفظ کننده ها در‌این از انروی اجرا , به طور معمول لوله میباشد که الافت کابل نیرو را به استعار حیاتی انتقال اسراق

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *