راهنمای کامل تعمیر انواع کولر گازی به همراه کد های خطا

شایسته ترین یاری برای اطمینان از وجود تناسب در میان پنل داخلی و یونیت بیرونی برچسب انرژی دستگاه هست .
در قسمت زیر برچسب انرژی در سمت راست دسته یونیت داخلی به همراہ نوع مطلوب یونیت بیرونی آورده شدہ است .
علت پیدایش ارور ۵۱ در تعمیر دستگاه , عدم مطابقت موفقیت داخلی و موفقیت آپشن هست . در ردوبدل بردها حتما بایستی پارت درست از سرویس منوال دستگاه پیشنهاد گذاری شود و پارت با پارت داغی دستگاه یکی باشد .

کد خطای ۵۱ کولر گازی ال جی | ارور رایج کولر گازی ال جی

ایراد : بروز ارور ۵۱ روی مانیتور پنل

علت نقص‌ : ارور ۵۱ از ارورهایی است که احتمال پیدایش آن نیز در زمان نصب موجود است نیز در تعمیر دستگاه

علت پیدایش ارور ۵۱ در طول نصب , عدم تناسب ظرفیت یونیت داخلی و بیرونی می باشد۔

برای مثال در حالتی‌که ظرفیت یونیت داخلی ۹۰۰۰ باشد می بایست ظرفیت یونیت بیرونی ۹۰۰۰ باشد .

علاوہ بر ظرفیت دستگاہ , اعتنا به سافیکسں های پنل داخلی و یونیت بیرونی در نصب دوچندان دارای اهمیت است .

شایسته ترین یاری برای اطمینان از وجود تناسب در میان پنل داخلی و یونیت بیرونی برچسب انرژی دستگاه هست .
در قسمت زیر برچسب انرژی در سمت راست دسته یونیت داخلی به همراہ نوع مطلوب یونیت بیرونی آورده شدہ است .
علت پیدایش ارور ۵۱ در تعمیر دستگاه , عدم مطابقت موفقیت داخلی و موفقیت آپشن هست . در ردوبدل بردها حتما بایستی پارت درست از سرویس منوال دستگاه پیشنهاد گذاری شود و پارت با پارت داغی دستگاه یکی باشد . تعمیر کولر گازی تهران

۰ برای مثال در دستگاه های اینورتر پلاس پارت موفقیت داخلی برای همگی گنجایش ها یکی است , البته پارت موفقیت آپشن برای گنجایش های متعدد متعدد می‌باشد . لذا تعیین خطا موفقیت آپشن باعث ارور ۵۱ می شود .

تحت عنوان مثال پارت برد داخلی و پیروزی آپشن برای گونه اینورتر پلاس در جدول تحت مطرح شده شده‌است .

راهنمای کامل تعمیر انواع کولر گازی به همراه کد های خطا

کد خطا و ارور کولر گازی اسپیلت وست پوینت

پیشین از این‌که شما نسبت به تعمیر و یا این که سرویس اسپیلت خویش مبادرت فرمایید بایستی شرح کوتاهی از علت بوجود وارد شدن و روش برطرف کردن کد غلط یا این که ارور کولر گازی اسپیلت وست پوینت بدانید تا بتوانید به‌درستی مراد و مضمون‌ این ایراد را در سیستم فهم نمایید .

کد خطا چیست؟

همگی انسان‌ها روی زمین برای فهماندن خواسته خویش به بقیه افراد از روش‌های مختلفی به کارگیری مینمایند که برای خویش و دیگر افراد قابل‌فهم است با ترقی تکنولوژِی مهندسان توانستند برای این که یوزرها بتوانند راحت‌تر با اثاثیه و وسایل خویش رابطه برقرار نمایند کد غلط یا این که ارور را روی این اثاثیه فعال سازی کردند

” کد نادرست اصطلاحاً لهجه سیستم یا این که اسباب شماست . که در صورتی‌که در هرجایی از سیستم شما مشکلی وجود داشته باشد با استفاده از آن حدود عیب به شما نشان داده می شود و نیاز به برسی کل سیستم نخواهید داشت “

مثلاً هنگامی که شما درب یخچال را به مدت‌زمان دوچندان گشوده می گذارید چه عمداً و چه سهواً , بوق یا بیزر سردخانه به صدا درآمده و شما را از این اختلال باخبر می نماید . مقایسه تفاوتهای بین کولرهای آبی و کولرگازی

ارور کولر گازی وست پوینت یا کد خطا به چه شکل در اسپیلت وست پوینت نشان داده میشود ؟

کد خطا با ارور در هر سیستم به گونه های مختلفی شمارا از عیب دستگاه با خبر می‌نماید که بسته به دسته سیستم , کمپانی آفریننده و توسعه یافته بودن یا این که نبودن آن این کد غلط یا این که ارور گوناگون است مثلاً در سیستم‌هایی دیرین با چراغ‌های ریز که شما می توانید از تعداد چشمک زدن آن ها یا این که روشن شدن لامپ یگانه به نقص‌ پی ببرید البته در سیستم‌های پیشرفته‌تر که مادربرد یا این که صفحه‌نمایش ( Display ) دارا هستند کد اشتباه یا این که ارور نمایش داده شده واضح‌تر و دقیق‌تر ( ادغام حروف و عدد مثل E9 ) است

راهنمای کامل تعمیر انواع کولر گازی به همراه کد های خطا

بایستی اعتنا داشت که‌این روش کامل‌تر بوده و می تواند مشکلات بیشتر و وسیع‌تری را به استفاده کننده منتقل نمایند و استفاده کننده به‌این وسیله به جزئیات بیشتری از کد نادرست یا این که ارور کولر گازی وست پوینت دست پیدا می‌کند .

پیشین از هر چیز شما برای برطرف کردن کد نادرست یا ارور کولر گازی اسپیلت وست پوینت بایستی دفترچه راهنما یا این که سرویس منوال یا دفترچه ارور کولر گازی وست پوینت را در اختیار داشته باشید .

این‌ یک نکته تعمیراتی است که به دلیل کم‌هزینه و کم‌خرج بودن آن سفارش میشود با مواجه‌شدن با کد غلط کولر گازی وست پوینت یا این که ارور وست پوینت قبلی ازهر کاری اسپیلت وست پوینت را ریست فرمایید ( برق با اهمیت دستگاه را جدا کرده و ۱۰ تا ۲۰ دقیقه بعد از آن مجدد کولر گازی وست پوینت را فعال‌ساز‌ی نمائید ) عامل این کار نیز این است که سیستم‌هایی که داری مادربرد میباشند بعضی‌ وقت ها به جهت نوسان برق یا این که هر علت دیگری قابلیت هنگ کردن یا این که مختل شدن دارااست که شما با این کار اصطلاحاً کولر گازی وست پوینت را ریست می کنید و در فعال سازی دوباره قابلیت و امکان صحیح شدن کولر گازی وست پوینت موجود است .
نکته : در‌حالتی که کولر گازی وست پوینت شما بعداز ریست شدن به موقعیت معمولی رجوع و برگشت اما مجدد بعداز مدتی این پروسه تکرار شد از ریست کردن پی درپی آن دوری کنید و حتماً برای برطرف کردن ارور کولر گازی وست پوینت با یک تعمیرکار تماس حاصل نمایید .

شما بایستی بدین نکته خیلی حساس دقت نمائید که همه کد خطاها و ارور های کولر گازی وست پوینت که نمایش داده می شود به‌صورت حدودی عیب را به شما نشان می دهند خیر به‌صورت کاملاً ظریف مثلاً ارور E9 در کولر گازی وست پوینت در معنای کار نکردن کمپرسور یا این که در مدار نبودن کمپرسور است شما با دیدن این نقص‌ و درک کردن این که این ارور مرتبط با کمپرسور است به ۵۰ % نقص‌ پی برده‌اید البته بایستی دقت فرمایید که چه مشکلی منجر شده‌است که کمپرسور از مدار خارج‌شده باشد؟
سوختن کمپرسور
جدا شدن سوکت کمپرسور
عدم امر از موفقیت کنترل به کمپرسور
سوختن راه‌انداز کمپرسور…

آری دقیقا درست است جستن عیب ظریف و برطرف کردن آن نیازمند داشتن تخصص کامل در رابطه تعمیر کولر گازی وست پوینت و ابزار مایحتاج است که در اکثری از ارور ها این مشکل بی آلایش بوده و شما با درک کردن آن قوی به برطرف کردن آن میباشید البته برطرف کردن بخش اعظمی از کد نادرست یا این که ارورها احتیاج به مهارت و تخصص اضطراری دارااست ; پس در حالتی‌که درزمینهٔ تعمیر و خدمت دستگاهی که کد نادرست داده است تخصصی ندارید به‌هیچ‌عنوان مبادرت به به‌این کار نکنید چون علاوه بر برطرف نکردن ایراد قابلیت آسیب رساندن به خویش یا این که کولر گازی وست پوینت مضاعف بسیار است .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *