راهنمای آموزش دوره ای تعمیرات انواع کولر و تعویض قطعات آن

رشته آموزش تعمیرات کولر گازی مشتمل بر برطرف کردن اشکالات نصب و تعمیرات برد اینورتر کولرگازی و اموزش عیب یابی پنل می باشد . آموزش گاز کردن کولر گازی و آموزش نصب کولر گازی بصورت تئوری تدریس میشود . تعمیر برد کولر گازی , تعمیر پنل کولرگازی و تعمیرات کندانسور از سرفصلهای اصلی کلاس است .

آموزش تعمیرات کولر گازی اسپلیت

یکی از شغلهای پر سود در تاسیسات عیب یابی کولرگازی و نصب کولرگازی می باشد . اموزش تعمیرات کولرگازی پایین حیث تعمیرکار اسپلیت برگزار میشود . اموزش تعمیر موفقیت اینورتر و اموزش شارژ گاز موتور و اموزش جابجایی کولرگازی از سرفصلهای دارای اهمیت کلاس تعمیر کولرگازی است . کلاس اموزش تعمیر کولرگازی که مشتمل بر عیب یابی بردهای اینورتر و تعمیرات پنل کولرگازی است هر ماه در کامتک برگزار میشود . متخصص و سرویس کار کولرگازی زمان تعمیر اسپلیت را درس دادن می نماید .

سرفصلهای دارای اهمیت در آموزش تعمیرات کولر گازی اسپلیت یادگرفتن تعمیر موتور کولرگازی

آشنایی اسپلیت های دو تیکه و سابق و محرمانه های تازه اینورتر دار اسپلیت
بررسی اجزای تشکیل دنده کولر گازی
گشوده و بسته کردن پنل کولرگازی و فراگیری باز کردن کندانسور
بررسی مدار و برد اینورتر کولرگازی
اموزش آشنایی قطعات تشکیل دهنده روی مدار کولرگازی
عیب یابی مدار و مسیر یابی صحیح در کولرگازی
بررسی آی سی ها و قطعاتی که به موتور امر سعی می دهد
شناخت با سنسورهای اشکال کولرهای اسپلیت
عیب یابی مدار سنسور لوله و سنسور برودت
تعمیرات کولر آبی رنگ انرژی سلولوزی

تعمیرات کولر گازی
اگر در فصل گرما قصد راه‌اندازی و سرویس دوره ای کولر آبی‌رنگ انرژی سلولوزی خویش را دارید یا این که بازدهی کولر شما کم شده و محیط را به نیکی خنک نمی کند , یا این که موتور کولر شما سوخته یا این که نیم سوز شده‌است , در حالتی که صدای بیشتراز حد کولر , شمارا اذیت می‌نماید و شما بضاعت فنی یا این که زمان تعمیرات را ندارید این فرمان را به متخصصین ما بسپارید .

سرویس کولر گازی – لوله کشی توکار کولر گازی

سرویس کولر گازی

لوله کشی توکار در فرآیند تعمیر و نصب و را ه اندازی کولر گازی و اسپیلت از اهمیت دوچندان متعددی برخوردار هست . احتمال دارد برای شما اتفاق افتاده باشد که قصد داشتنه باشید کولر گازی خویش را در خانه نصب نمایید البته با دقت به این‌که دکور خانه شما زیاد اهمیت ئدارد حتما دوست دارید نصب کولر کازی و نصب لوله کشی کولر گازی از تمیزی خیر برخوردار باشد . برای این‌که به‌این غرض برسید لوله کشی توکار کولر گازی فراوان حساس میباشد . چرا به کار گیری از لوله کشی روکار در ساختمان ها و منازل دوچندان سابق شده‌است و اینکار منجر زشت شدن محجیط خانه میگردد . خو لوله کشی توکار هم دارنده روشهای مختلفبی است و تمیزی کار و هر که قصد انجام کار لوله کشی را داراست فراوان اصلی می بشاد . لوله کشی اسپیلت ها گوناگون تفوت چندانی در نوع های متعدد نمی کند اما در‌حالتی که اسپیلتی خریده اید که قصد نص آن را دارید آنهنرای می بایست به تعمیر کاچر اسپیلت و یا این که خدمت کار اسپیلت بسپارید . استفاده ار ابزار های کاکمل لولله کشی و از آن مهمتری مسیری که برای لوله کشی گزینش می‌شود تا ثیر بسیر مهمی در لوله کشی دارااست . بعداز نصب پنل اسپیلت نوبت به نصب لوله های کولر گازی می‌رسد . تعمیر کولر گازی و سرویس اسپیلت و نصب و لوله کشی آن به وسیله سرویسکاران صورت میگیرد . حدالمقدور می بایست لوله های کولر گازی در حدود محلی نصب شود که قابلیت خارج راندن آب از آن نقطه وجود داشته باشد . گزینش این محل منجر می گرددکه تعمیر کار کولر گازی و نصاب اسپیلت راحت خیس بتواند کار نصب خویش را انجام دهد .

تعمیرات کولر گازی

بها کولر اسپلیت دوو ۲۴۰۰۰

کولر گازی اسپلیت دوو به دو بخش تقسیم می شود , یک قسمت از آن در باطن اتاق جای دارد و یک قسمت دیگر در خارج از اتاق که دربرگیرنده کمپرسور آن هست که فضایی دورتر از محل نصب پنل با کمترین صدا تعبیه می‌گردد .

کولر گازی اسپلیت در مقایسه با کولر گازی پنجره ای فضای متعددی را در خارج میگیرد . کارشناسان تعمیرات کولر گازی اسپلیت در نمایندگی تعمیرات دوو با گونه های جور ها و برندهای کولر گازی شناخت دارا هستند و مهارت های واجب را برای تعمیرات کولر گازی دوو در کمترین زمان ممکن دارا هستند .

آموزش تعمیر کولر گازی

ممکن است بخش اعظمی از اشخاص به خاطر مشغله بسیار و یا این که هزینه خدمات كولر های گازی عملا تا زمان فساد و خاموش شدن خودرو های كولر گازی آمادگی های واجب را برای خدمات کولر گازی نداشته باشند و این كار را تنها هزینه ای مازاد تلقی نمایند .

همگی وسایل و دستگاه های الکتریکی به سرویس ها عصر ای نیاز دارا هستند تا قدمت و تلاش بهتری از خویش نشان دهند . در صورتیکه که كولر های گازی سرویس ها عصر ای نشوند به خاطر آلوده و کثیف شدن , برهه زمانی زمان متعددی را برای خنك کردن محیط صرف نخواهد کرد این داستان در وهله اولیه سبب به مضاعف شدن هزینه برق مصرفی خواهد شد .

به خاطر کارایی فراوان كمپرسور و بالا رفتن آمپر مصرفی ممکن است موفقیت کولر گازی , سیم كشی و چه بسا كمپرسور صدمات بدون شوخی و غیر قابل جبرانی را ببینند که‌این این قضیه هم می‌تواند مخارج تعمیراتی متعددی را متوجه شما بکند .

با صرف هزینه کم میتوانید نسبت به تمیزکاری واحد داخلی و بیرونی ( پنل و كندانسور ) کولر گازی خویش مبادرت نمائید و همچنین به طور بدون‌پول گاز دستگاه خویش را چکاپ فرمایید تا جلوی مخارج زاید را بگیرید و میزان برق مصرفی خویش را هم کاهش دهید .

همچنین بازه زمانی زمان متعددی با خاطری راحت از هوای مطبوع کولر گازی خویش لذت ببرید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *