عیب یابی و تعمیر کولر توسط سرویسکار کولر چقدر هزینه می برد؟

تعمیر کولر آبی/سرویس کولر آبی

گروه سرویسکاران ( در زمینه‌ی خدمت کولر آبی رنگ و تعمیر کولر آبی‌رنگ ) برگرفته از کادری چابکدست و زبده اماده سرویس رسانی در سراسر استان تهران در حوزه‌ ی کولر آبی‌رنگ , خدمت کولر آبی‌رنگ , تعمیر کولر آبی رنگ , ردوبدل پوشال , سرویس ها کولر آبی رنگ , تعویض موتور کولر آبی رنگ , بده بستان پمپ اب کولر آبی رنگ و همگی کارها مرتبط با کولر آبی‌رنگ در تمامی ی برندها با ارزان ترین بها و خدمت دهی در محل هست .

سرویسکاران سامانه ثبت توصیه آنلاین با ۱۰ سال سوابق کاری در قضیه سرویس ها کولر آبی , تعمیر کولر آبی و خدمت کولر آبی فراهم سرویس ها رسانی به مشتریان است .

خدمات قابل ارائه سرویسکاران در موضوع سرویس ها کولر آبی به شرح زیر می‌باشد :

– تعمیر کولر آبی‌رنگ

– سرویس کولر آبی

– تعویض پوشال کولر آبی

– نصب کولر آبی

– تعویض پمپ کولر آبی‌رنگ

– تعویض تسمه کولر آبی رنگ

– تعویض و تعمیر موتور کولر آبی‌رنگ

در منازل و اداراتی که از کولر آبی رنگ استفاده مینمایند , با شروع فصل گرما اولی گام خدمت کولر آبی رنگ و تعمیر کولر آبی‌رنگ هست . برخی از اشخاص ترجیح میدهند خدمت کولر آبی رنگ را خودشان انجام دهند . ما پیشنهاد می‌کنیم برای پرهیز از خطرها وارده به خویش و کولرآبی , این سرویس ها را به سرویسکاران بسپارید .

عیب یابی و تعمیر کولر توسط سرویسکار کولر چقدر هزینه می برد؟

سرویسکاران با داشتن کادری متبحر سرویس کولر آبی‌رنگ را در مورد تمامی برندهای زیر ارائه می‌دهد :

سرویس کولر آبی ارج

تعمیر کولرآبی ارج

خدمت کولر آبی رنگ آبسال

تعمیر کولر آبی رنگ آبسال

خدمت کولر آبی‌رنگ سپهر الکتریک

تعمیر کولر آبی‌رنگ سپهر الکتریک

خدمت کولر آبی‌رنگ خزر

تعمیر کولر آبی رنگ خزر

خدمت کولر آبی رنگ انرژی

تعمیر کولر آبی‌رنگ انرژی

و سرویس و تعمیر همگی برندهای کولر آبی رنگ . . . . .

برای مناطقی با اب و هوای گرم و کم آب به کارگیری از کولر ابی سفارش می گردد چون کولر ابی با تولید رطوبت بازدارنده از کم آب شدن هوا و ترک تناول کردن وسایل چوبی و ساخت الکتریسته مستقر در‌این بخشها می‌گردد و همینطور به لطافت هوا هم امداد می نماید .

انواع کولر آبی :

· کولر آبی رنگ متحرک امکان نقل و انتقال و پرتابل بودن را داراست . این جور کولرهای ابی مخزنشان یا این که به طور دستی مالامال می شود و یا این که قابلیت و امکان اتصال بدون واسطه به شیلنگ و شیر آب را داراست .

· کولر آبی اثبات دارنده بعد ها بزرگی می‌باشد به همین جهت بر روی پشت بام یا این که ایوان یا این که در حیاط نصب می شود و میتوان با شبکه کشی از هوای خنک ان سود مند شد .

براین اساس بطورکلی می توان ذکر کرد از کولرهای گازی برای بخشها گرم و مرطوب و از کولرهای آبی برای بخشها کم آب و معتدل به کار گیری می شود .

علاوه بر این که با شروع زمستان می بایست خدمت کولرآبی و تعمیر کولر آبی‌رنگ را امری حساس و بدون شوخی دانست , در اتمام فصل گرما هم سرویس ها کولر آبی رنگ را برای نگه داری و سلامت ماندن کولر آبی رنگ نباید فراموش کرد .

شیوه محاسبه و گزینش کولرابی براساس تفاوت در متراژ سازه و همینطور قرار به دست آوردن ان واحد در تحت بام ساختمان و یا این که قرار به دست آوردن در طبقات میانه , روش محاسبه و گزینش کولرابی مختلف است .

با اتمام فصل گرما ضروری ست که سرویس کولر آبی پایان فصل را انجام دهیم .

سرویس پایان فصل کولر آبی امری سهل وآسان است که با قرائت مقاله تحت درباره‌ی تعمیر کولر آبی و خدمت کولر آبی , می توانید به راحتی کولر خویش را خدمت نمایید :

در بالا می بایست دقت داشته باشیم که برق دستگاه انقطاع است . آن‌گاه مخزن آب کولر آبی‌رنگ را تخلیه کرده و نصیب هایی که به روغن کاری احتیاج دارااست را به طور بدون نقص روغن کاری کنیم .

در هنگام خدمت کولر آبی‌رنگ پایان فصل بایستی دقت داشت که در کف کولر آبی‌رنگ پوسیدگی ویا زنگ زدگی وجود نداشته باشد . در حالتی‌که که پوسیدگی چشم شد بایستی مبادرت به تعمیر کولر آبی رنگ در محل پوسیدگی کرد . و در صورت زنگ زدگی می بایست با زد زنگ آن را بپوشانید .

روزنه های داخلی کولر آبی رنگ را پوشانده و در‌صورتی‌که شبکه کشی به طور روکار بود می بایست آن‌ها‌را با عایق منحصربه‌فرد بپوشانید . نیز چنین برای جلو گیری از صدمه دیدن کولر آبی در اثر برف و باران میتوانید از نگهدارنده های کولر آبی‌رنگ از متاع برزنت ضد آب که تمام وجه های کولر آبی‌رنگ را در بر می‌گیرد به کارگیری کرد .

عیب یابی و تعمیر کولر توسط سرویسکار کولر چقدر هزینه می برد؟

تاریخچه کولر آبی :

سابق ترین کولرهای آبی رنگ به عبارتی بادگیر ها میباشند . بادگیر ها در جمهوری اسلامی ایران ابتکار شدند پس میتوان اعلام کرد اختراع کننده کولر آبی رنگ آیرانی ها بوده اند . ولی نزدیک به ۴۰ سال پیش در ایالات متحده مثال نخستین کولر آبی‌رنگ نوآوری شد . بادگیر ها باد را بوسیله استوانه ای که در خارج از منزل بود به درون میکشیدند , در تحت این بادگیر ها در باطن منزل آبگینه های آبی‌رنگ وجود داشت که با برخورد باد با آب آبگینه , باد خنک شده و سبب ساز خنک شدن آن محیط می‌شد .

اما به دلیل مصرف بالای کولر آبی‌رنگ در کشور‌ایران , به کولر آبی‌رنگ کولر اهل ایران هم گفته میشود .

موتور کولر آبی

در کولر وظیفه پمپ آب , گردش آب و وظیفه دینام گردش هوا هست . در سرویس کولر آبی بایستی از سلامت بودن و منزه بودن پمپ و دینام اطمینان حاصل کرد . آن گاه می بایست یاتاقان ها , پمپ و دینام را روغن کاری کرد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *